انگری برد در دنیای واقعی

تبلیغات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    همراه با تکلونوژی
    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی



    Alternative content


    بهداشت محیط

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    به نظرتون نوت چهار بهتره يا زد سه

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 80
    کل نظرات کل نظرات : 14
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 17

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 32
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 11
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 37
    بازدید ماه بازدید ماه : 37
    بازدید سال بازدید سال : 54
    بازدید کلی بازدید کلی : 11639

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.77.71
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همراه با تکلونوژی و آدرس technodan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    kharak -

    داداش لول چندي

    من 120 و خورده اي بقيش يادم نيست(-:

    - 1394/5/16/technod
    قاف - هي ميگه گوگل پلي متوقف شده استتتت
    پاسخ: گوگا پلي سزويس رو كلير ديتا كنيد - 1394/5/16/technod
    داوود ويززززززززززززززز - سلام كلشم خيلي كنده يعني فريم فريم ميشه خيلي كندههههه
    اندرويد4
    پاسخ: اگه ميشه سي پي يو و رم رو ببينيد و به ما اطلاع بديد يا ميتوانيد از برنامه clean master استفاده كنيد - 1394/5/16/technod
    jj - سلام
    اميدوارم سلامت باشي
    كلش براي من رو بلواستكس سياه مياد دليلش؟
    پاسخ: مشكل برنامه app sync و bs app games هست اونارو غيرفعال كنيد - 1394/5/16/technod
    reza - Big like for you
    هك واقعي بود خيلي ممنون
    پاسخ: خواهش ميكنم - 1394/5/16/technod
    game cracker - هك واقعي بود كار كرد هم هر كي ميخواد دان كنه ببين مرسي رفيق
    پاسخ: خوشحاليم كه موفقيتمون رو در نظرات شما ميبينيم - 1394/5/16/technod
    سامان - واي عاشقتيم براي اولين بار چنين چيزي ديدم
    براي گوشي هاي بدون روت:)
    پاسخ: نظر لطف شما رو ميرسونه - 1394/5/16/technod
    sajed - ممنون - 1393/12/25/technod
    ali - فقط میتوانم بگم عالی - 1393/7/14/technod
    شاهین - خیلی خوبه
    پاسخ: اعتیاد اور و عالی - 1393/5/21

انگری برد در دنیای واقعی

اگر شما هم اهل بازی های رایانه ای باشید حتمابازی پرندگان عصبانی یا همان Angry Birds رو در کامپیوتر یا در موبایل خود تجربه کرده اید . این بازی شخصیت های داستانی دارد که به آنها پرنده های عصبانی می گویند . اما بد نیست بدانید این پرنده ها بدمی پسندم نمی پسندم

doodle army

doodle army

بازی دودل ارمی یک بازی کم حجم با گرافیکی قابل قبول است که شما را به سرزمین هایی می برد که مجبورید فقط خودتان با همه ی سربازان مسلح بجنگید و حداقل 1 کیلومتر را فتح کنید.

البته این بازی با گیم پلی جذاب به شما این امکان را می دهد که با هلیکوپتر،موشک،کشتی،شتر،ماشین و ... نیز به جنگ بروید.شما هر چه جلوتر بروید دودل های بیشتری دریافت می کنید و بازی سختر میشود

واین بازی به شما اسلحه هایی نظیر نارنجک،ارپیجی،یوزی،کلاشینکف و اسلحه های زیاد دیگری می دهد تا با دست خالی به جنگ نروید،این بازی برای کسانی که نمی خواهند به زحمت بیفتند و مراحل را طی کنند نیز گزینه ی چیت را قرار داده.صدا گذاری این بازی نیز بسیار جذاب است.

من شخصا این بازی را به همه ی شما بازی دوستان که حوصله دانلود بازی هایی نظیر مدرن کمبت را ندارید توصیه میکنم

لینک دانلود:dl.androidkade.com/2013/February/game/Doodle%20Army%20v1.4_www.androidkade.com.apk2


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 تير 1393 ساعت: 18:7
می پسندم نمی پسندم

iphone gold

iphone gold

تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 تير 1393 ساعت: 17:51
می پسندم نمی پسندم

صبر کنید گوشی آیفون گلد به بازار اومد

بالاخره پس از مدت‌ها شایعات پیرامون گوشی جدید اپل تبدیل جای خود را با واقعیت عوض کردند. روز گذشته، اپل طی مراسمی اختصاصی از جدیدترین و در عین حال پیشرفته‌ترین گوشی خود با نام آیفون ۵S پرده برداشت. این گوشی که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به آیفون ۵ دارد، اما از ویژگی‌هایی برخوردار است که می‌تواند برای چند ماه دیگر نیز در راس اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند قرار گیرد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های جدید این گوشی ۴ اینچی را بررسی کنیم.

بزرگترین ویژگی آیفون ۵S مربوط به پردازنده آن، یعنی A7 است. این پردازنده بر اساس معماری ۶۴ بیت ساخته شده و به همین دلیل اولین پردازنده موبایل در جهان است که بر اساس این معماری کار می‌کند. استفاده از این پردازنده باعث خواهد شد تا توسه دهندگان اپلیکیشن، برنامه‌های خود را برای استفاده حداکثری از امکانات A7، مجددا از ابتدا بهینه نمایند. ویژگی دیگر این گوشی، سنسور تشخیص اثر انگشت است که در حال حاضر چندان کاربردی نیست و تنها می‌توان با استفاده از آن، قفل گوشی را باز نموده و یا از فروشگاه آیتونز خرید کرد. اپل ادعا می‌کند که اطلاعات مربوط به اثر انگشت کاربران در هیچ کدام از سرورهای اپل ذخیره نمی‌شوند و به همین دلیل جای نگرانی وجود ندارد. همچنین توسعه دهندگان اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS حق دسترسی به این اطلاعات را نداشته و نمی‌توانند از این روش در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 تير 1393 ساعت: 17:43
می پسندم نمی پسندم

درمورد پی اس پی

درمورد پی اس پی

این دستگاه محصول قسمت سرگرمی شرکت سونی SONY می باشد .

و برای اولین بار در JP December 12, 2004 در ژاپن و NA March 24, 2005 و PAL September 1, 2005 در سایر نقاط جهان عرضه شد.

در ابتدا نسخه FAT این دستگاه بفروش رسید اما در کنفرانس E3 سال ۲۰۰۷ نسخه Slim and Lite معرفی و از ماه September (شهریور 1386) وارد بازار شد.

در این کنسول بازی ها و مدیا بروی Universal Media Disc (UMD) ارائه میشود.



(UMD) یک فناوری انحصاری سونی است که قادر به ذخیره اصلاعات تا حجم 1.8 گیگا بایت می باشد


همچنین شما با یک درگاه Memory Stick PRO Duo قادر به ذخیره مراحل بازی و همچنین آهنگ عکس و فیلم برویPSP خود خواهید بود.

لازم به ذکر است که با انجام عمل (غیر قانون ی) ارتقا به ورژن های دستکاری شده که توسط هکر معروف این کنسول (Dark Alex ) در اینترنت منتشر می شود شما قادر به انجام بازی بدون نیاز به (UMD)خواهید بود…

برای اینکار بعد از ارتقا به ورژن های M33 XX Dark_Alex شما باید بازی مورد نظر را که معمولا با فرمت ISO و CSO در اینترنت یافت می شود را دانلود و در پوشه ISO مموری کارد ذخیره کنید! 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 تير 1393 ساعت: 16:49
می پسندم نمی پسندم

سامسونگ  پیش جانشین گلکسی اس 4 زوم را با نام Galaxy K Zoom معرفی کرد. این گجت که در واقع ترکیبی از یک گوشی هوشمند و دوربین دیجیتال است نسبت به نسل قبلی باریک‌تر و جمع‌وجورتر شده و برای افرادی که یک دوربین حرفه‌ای را به همراه یک گوشی اندرویدی می‌خواهند مناسب است.بگذارید از مهم‌ترین ویژگی این گجت یعنی دوربین شروع کنیم؛ یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی با اندازه 2.3/1 اینچی BSI CMOS با زوم اپتیکال 10 برابر مجهز به لرزشگیر اپتیکال OIS و لنز 24 تا 240 میلی‌متری با گشادگی F/3.1-6.3 که به فلش‌های LED و همچنین زنون برای عکسبرداری و فیلم‌برداری مجهز شده است.در جلوی گوشی اما دوربین متوسط 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین اصلی K زوم قادر به فیلم‌برداری با وضوح 1080p به سرعت 60 فریم بر ثانیه است و ظاهراً پردازنده آن برای وضوح 4K مناسب نیستصفحه‌نمایش گلکسی K زوم 4.8 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل و از نوع Super AMOLED بوده که از این نظر به گلکسی اس 3 شبیه است و پردازنده Exynos 5 Hexa آن شبیه به گلکسی نوت 3 نئو از دو هسته پردازشی 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A15 و چهار هسته پردازشی Cortex A7 با سرعت 1.3 گیگاهرتز برخوردار است. پردازنده گرافیکی این دستگاه هم Mali-T624 بوده و حافظه رم آن 2 گیگابایت است.از دیگر مشخصات این کمرافون می‌توان به 8 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت حافظه، اتصال LTE، بلوتوث 4.0، وای‌فای، NFC، باتری 2430 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 4.4 کیت‌کت اشاره کرد.Galaxy K Zoomقرار است در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی و با طراحی شبیه به گلکسی اس 5 عرضه شود. به این ترتیب سامسونگ قصد دارد با کمرافون‌های قدرتمند بازار مانند نوکیا لومیا 1020 به شیوه خودش و با لنزی بهتررقابت کند.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 تير 1393 ساعت: 16:33
می پسندم نمی پسندم

روش گرفتن پول رایگان در بازی pou

با سلام ایا شده در بازی pouبخواهید سکه ی زیاد بگیرد در این مواقع میتوانید بر روی علامت   سکه کنج گوشی اندرویدتان لمس کنید در پایین صفحه  3 گزینه است وارد سایت بازی پو نگاه کردن روش بازی پو در یوتیوب و فیلم تبلیقاتی بازی که میتوانید بعد از مرور گر اینترنت گوشیتان از مرور گر بیرون بیایید  


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 تير 1393 ساعت: 16:4
می پسندم نمی پسندم

htc one m8

htc one m8
آغاز سال 2014 بدون شک برای بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی اسمارت‌فون‌ها آغاز نبردی سنگین جهت کسب عنوان برتر است به طوری که می‌توان انتظار سالی پر از رقابت را داشت. برخی از کمپانی‌های خاص از این لحاظ برتری دارند، در حالی که وضعیت دیگر شرکت‌ها به دلیل طبیعت ظالمانه‌ی این صنعت، مبهم می‌باشد. به طور خاص، کمپانی HTC از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که یا در بالاترین نقطه و یا در پایین‌ترین نقطه قرار دارد. سال گذشته، آن‌ها یکی از بازیکنان کلیدی دنیای دستگاه‌های اندرویدی به دلیل ارائه‌ی یکی از پرچم‌داران اسمارت‌فون‌ها یعنی مدل HTC One بوده‌اند. این اسمارت‌فون کمپانی تایوانی که از نظر بسیاری از افراد دارای طراحی فوق‌العاده‌ای است، ظاهرا جهت کسب عنوان برتر و شکوه و جلال خارق‌العاده ساخته شده بود. در حالی که بسیاری از دیگر اسمارت‌فون‌های برتر جرات استفاده از فلز را در طراحی خود نداشتند، جسارت HTC در اجرای این عمل نشان داد که چنین کاری امکان‌پذیر می‌باشد و در واقع به خوبی نیز انجام شد. از نظر تاریخی و سابقه‌ای هم HTC One به مشهورترین و پرفروش‌ترین اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی تبدیل شد. اما با وجود تمامی افتخارات و پیروزی‌های کسب شده توسط این اسمارت‌فون، One نتوانست کمپانی سازنده‌ی خود را تا پایان سال در صدر دنیای اسمارت‌فون‌ها نگه دارد. شکی نیست که HTC در حال حاضر در جاده‌ی اصلی قرار ندارد. این کمپانی به جای دوباره مقیاس بندی و توسعه‌ی بیشتر محصول گذشته، قصد برنامه‌ریزی استراتژی دیگری را به منظور کسب پیروزی در سال جاری با گوشی فوق‌العاده‌ی دیگری گرفت. نتیجه‌ی تمامی فعالیت‌های آن‌ها اکنون در مدل کاملا جدید HTC One یا با نام کد M8 دیده می‌شود که به تازگی از آن رونمایی شد. البته مسیر پیش‌روی این دستگاه جدید غیرقابل پیشگویی می‌باشد، اما HTC One جدید قدمی کوتاه در ایجاد باور انجام غیرممکن‌ها در افراد جامعه را برداشته است.
تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 تير 1393 ساعت: 16:46
می پسندم نمی پسندم

sony xperia z2

sony xperia z2
اسمارت فون Sony Xperia Z2 جدیدترین پرچمدار فوق العاده سونی است، که جانشینی برای اسمارت فون Xperia Z1 که در سال گذشته معرفی شده است می باشد. تلفن جدید همان بدنه آلومینیومی، شیشه زیبا در جلو/پشت، نمایشگر فول اچ.دی، پردازنده چهار هسته ای و دوربین فوق العاده 20.7 مگاپیکسلی را حفظ کرده است. درست مانند نسل قبلی خود، دستگاه کاملا ضدآب است. ممکن است شما تعجب کرده باشید و این سوال برای شما پیش آید که دقیقا چه چیزی در z2 جدید است؟
تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 تير 1393 ساعت: 16:29
می پسندم نمی پسندم

یوزی(عوزی)

یوزی(عوزی)
یوزی (به عبری: עוזי تلفط: عوزی) مسلسل دستی ساخت کشور اسرائیل است.این مسلسل محصول صنعت اسلحه سازی ابتدایی اسرائیل در دهه ۱۹۵۰ است که به طرز غیرمنتظره‌ای به یکی از موفق‌ترین مسلسل‌های تاریخ تبدیل شد. مخترع مسلسل یوزی، یک یهودی اسرائیلی آلمانی‌الاصل به نام عوزی گال بود که مسلسل یوزی را در سال ۱۹۴۸ طراحی کرد. عوزی گال بنابر وصیتش، امتیاز اسلحه یوزی را در اختیار وزارت دفاع اسرائیل قرار داد. اما مسلسل یوزی تنها نامش را از مخترعش نگرفته‌است و نام «عوزی» در زبان عبری مخفف اسم عوزیئل (עֻזִּיאֵל) است، به معنای «خداوند قدرت من است». یوزی از جمله مسلسل‌هایی‌است که می‌توان روی آن صداخفه‌کن نصب کرد.
تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 تير 1393 ساعت: 16:0
می پسندم نمی پسندم