تبلیغات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    همراه با تکلونوژی
    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی



    Alternative content


    بهداشت محیط

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    به نظرتون نوت چهار بهتره يا زد سه

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 80
    کل نظرات کل نظرات : 14
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 17

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 15
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 5
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 20
    بازدید ماه بازدید ماه : 20
    بازدید سال بازدید سال : 37
    بازدید کلی بازدید کلی : 11622

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 13.58.244.216
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همراه با تکلونوژی و آدرس technodan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    kharak -

    داداش لول چندي

    من 120 و خورده اي بقيش يادم نيست(-:

    - 1394/5/16/technod
    قاف - هي ميگه گوگل پلي متوقف شده استتتت
    پاسخ: گوگا پلي سزويس رو كلير ديتا كنيد - 1394/5/16/technod
    داوود ويززززززززززززززز - سلام كلشم خيلي كنده يعني فريم فريم ميشه خيلي كندههههه
    اندرويد4
    پاسخ: اگه ميشه سي پي يو و رم رو ببينيد و به ما اطلاع بديد يا ميتوانيد از برنامه clean master استفاده كنيد - 1394/5/16/technod
    jj - سلام
    اميدوارم سلامت باشي
    كلش براي من رو بلواستكس سياه مياد دليلش؟
    پاسخ: مشكل برنامه app sync و bs app games هست اونارو غيرفعال كنيد - 1394/5/16/technod
    reza - Big like for you
    هك واقعي بود خيلي ممنون
    پاسخ: خواهش ميكنم - 1394/5/16/technod
    game cracker - هك واقعي بود كار كرد هم هر كي ميخواد دان كنه ببين مرسي رفيق
    پاسخ: خوشحاليم كه موفقيتمون رو در نظرات شما ميبينيم - 1394/5/16/technod
    سامان - واي عاشقتيم براي اولين بار چنين چيزي ديدم
    براي گوشي هاي بدون روت:)
    پاسخ: نظر لطف شما رو ميرسونه - 1394/5/16/technod
    sajed - ممنون - 1393/12/25/technod
    ali - فقط میتوانم بگم عالی - 1393/7/14/technod
    شاهین - خیلی خوبه
    پاسخ: اعتیاد اور و عالی - 1393/5/21

: My Country به فارسی (۲۰۲۰:کشور من) یکی از سرگرم کننده ترین و بهترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۱۷ میلیون کاربر از سراسر دنیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های مدیریت کلان شهر می باشد! هم اکنون سال ۲۰۲۰ می باشد و شما به عنوان فرماندار یک کلان شهر باید به ساخت و مدیریت شهرها و کشور بپردازید و پیش بینی های لازم را برای مقابله با اتفاقات مختلف و حوادث طبیعی در نظر بگیرید! شما باید با ساخت خانه ها و ساختمان ها، رونق بخشیدن به کشاورزی و کارهای دیگر کشور را گسترش دهید و تجربه ی مدرن ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

شما باید انواع مکان های مختلف را برای جلوگیری از هرج و مرج در شهر در نظر بگیرید، به عنوان مثال باید برای جلوگیری از آتش سوزی از قبل آتش نشانی را احداث کرده باشید، مکان های مختلف را برای مقابله با حمله ی موجودات فضایی بسازید و حتی افرادی را برای جلوگیری از شورش و آشوب در شهر به کار بگیرید! بازی به صورت یک زندگی واقعی طراحی گردیده است به گونه ای که ممکن است شهروندان به انواع بیماری های واگیردار دچار شوند و بیمارستان موردنیاز است، ممکن است مردم شهر به دعوا و آشوب دست بزنند یک گارد امنیتی مورد نیاز است و حتی موجودات مختلفی مثل دایناسور به شهر حمله می کند که باید جلوی آن ها را بگیرید!

برخی از ویژگی های بازی ۲۰۲۰: My Country اندروید :

* امکان ایجاد ساختمان هایی مدرن و شگفت انگیز در مکان های مختلف

* در دسترس بودن بیش از ۱۰۰ هزار آیتم مختلف برای شخصی سازی ساختمانها

* بودن ماشین هایی بسیار زیبای آینده از جمله ماشین پرنده هایی بی نطیر

* اتفاق افتادن رویدادهای مختلف یماری های واگیردار، تهاجم بیگانه و بلایای طبیعی

* امکان ساخت مکان های اداری مختلف از جمله آتش نشانی، پلیس و غیره

* امکان ساخت انواع پارک های بازی و مکان های سرگرم کننده برای مشغول ساختن مردم

* دارا بودن گرافیک عالی و خیره کننده + انیمیشن های دوست داشتنی + صداگذاری مهیج

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک مدیریت شهر هستید بازی ۲۰۲۰: My Country را از دست ندهید و تجربه ای متفاوت از بازی های استراتژیک را به گونه ای مدرن تجربه کنید! برای دانلود جدیدترین نسخه ی این بازی از فارسروید با ما همراه باشید  ….

تغییرات نسخه ی v4.52.9311 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی فوق العاده

ی جدید و عالی!

* اضافه شدن امکان ارسال هدیه های عاشقانه برای دوستان

 

www.dl.farsroid.com/game/2020-My-Country-4.52.9311(FarsRoid.com).apk


تاریخ ارسال پست: شنبه 18 مرداد 1393 ساعت: 14:20
می پسندم نمی پسندم

قیمت آنلاین ارز و سکه در تلفن همراه

 

بیشتر کسانی هستند که در بازار کار خود بیشتر با ارز و سکه سرو کار دارند این نرم افزار می تواند به صورت لحظه ی و بصورت آنلاین قیمت ها و لیست ارز ها را در اختیار کاربر قرار می دهد.
نرم افزار ارزلایو یک نرم افزار بسیار سبک و کاربردی می باشد که بصورت آنلاین و لحظه به لحظه قیمت های ارز و سکه به نمایش می گذارد و می توانید از آخرین اخبار دنیای ارز و سکه با خبر شوید.این نرم افزار به کسانی که علاقه به بازار ارز و سکه داردند توصیه می شود.

yjc.ir
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: android66
 • حجم: 932.43 کیلوبایت
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 

 


تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

چطور گوشی‌ موبایل خود را شارژ کنیم؟

 

برای استفاده درست از هر وسیله‌ای راه‌کاری وجود دارد و گوشی موبایل شما و از آن مهم‌تر، شارژرتان هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند.

استفاده نادرست از شارژر گوشی به مرور موجب خرابی و از کار افتادن باتری گوشی می‌شود، اتفاقی که بسیاری از ما نمی‌دانیم با رعایت نکاتی ساده در به کار گرفتن شارژر می‌توانیم مانع از بروز آن شویم.
فراموش نکنیم که طول عمر باتری به‌طور مستقیم به درست شارژ شدن آن بستگی دارد. اگر در همان ابتدای استفاده از یک گوشی موبایل نو آن را به طور صحیح شارژ نکنید ممکن است همه یون‌های درون خازن باتری به طور کامل فعال نشوند و این امر سبب می‌شود باتری به بالاترین حد کیفیت خود نرسد و طول عمر آن نیز کاهش پیدا کند. 
اگر باتری را به مدت زمان بسیار زیادی مثلا 10 ساعت به طور یکنواخت در شارژ بگذارید ممکن است به قطعات الکترونیکی آن آسیب برسد و باتری کیفیت خود را از دست بدهد به خصوص اگر باتری از نمونه‌های اصلی نباشد و درجه 2 یا 3 باشد به مرور ممکن است دچار تورم و حتی ترکیدگی شود.

برای اولین بار

درباره نحوه درست شارژ کردن گوشی‌های تلفن همراه حرف و حدیث فراوان است. عده‌ای معتقدند که پس از تهیه یک گوشی آکبند باید در حالت خاموش 12 ساعت آن را به شارژر وصل کنید و حتی پس از پر شدن هم آن را از شارژر جدا نکنید. بعد از آن 12 ساعت استفاده کنید و دوباره آن را 8 ساعت شارژ کنید و پس از این دو بار دیگر موبایلتان را به حالت عادی شارژ کنید.

عده‌ای دیگر هم معتقدند که روش درست شارژ کردن گوشی‌های تلفن به این صورت است که در ابتدا باید 3 ساعت گوشی خود را به شارژ بزنید بعد نیم ساعت به باتری استراحت بدهید، دوباره 3 ساعت آن را شارژ کنید و باز هم نیم ساعت استراحت و در پایان دو ساعت دیگر هم شارژ کنید.

اما این روش‌ها برای شارژ کردن گوشی‌های قدیمی کارایی داشته و در مورد گوشی‌های جدید گفته می‌شود که برای اولین بار باید گوشی را 4 ساعت به شارژر زد، در این مدت هم گوشی باید خاموش باشد و همین میزان برای صحیح شارژ شدن آن کافی است.

البته بد نیست بدانیم که بهترین روش شارژ کردن گوشی‌ها همان است که کمپانی سازنده گوشی در دفترچه راهنمای گوشی خریداری شده درج نموده است. همچنین اگر از نمایندگی مجاز گوشی خود را تهیه کنید مسلما توصیه‌های درستی را از فروشنده دریافت خواهید کرد.

اختصاصی مثل مسواک

همان‌گونه که مسواک هر شخصی مخصوص به خود اوست، هر گوشی هم شارژر مخصوص به خود دارد. یعنی اگر مثلا شما یک گوشی نوکیا دارید و برادرتان هم یک مدل دیگر از نوکیا دارد، به صرف این‌که هر دو شارژر سوزنی دارند نباید از شارژر یکی برای شارژ کردن دیگری استفاده کنید.

علت آن هم این است که میلی‌آمپر‌های باتری‌ها با هم تفاوت دارد و اگر شما شارژر یک گوشی دیگر را که مخصوص میلی آمپر باتری همان گوشی است به باتری خود بزنید که میلی آمپر متفاوتی دارد ممکن است گوشی شما سریع تر هم شارژ شود ولی این به باتری شما آسیب می‌رساند و ممکن است طول عمر آن را کاهش دهد.

اما در مورد گوشی‌های هم‌مدل می‌توانید مثال مسواک را فراموش کنید. میلی‌آمپر باتری گوشی‌هایی با مدل‌های یکسان با هم برابر است و اگر از شارژر همان مدل استفاده کنید آسیبی به گوشی شما نمی‌رسد.

اما میزان میلی آمپر باتری گوشی خود را از کجا باید بفهمیم؟ اگر گوشی آکبند باشد و باتری اصلی بر روی آن قرار گرفته باشد این عدد بر روی باتری درج شده است و علاوه بر این در دفترچه راهنما محصول خریداری شده نیز میلی آمپر باتری گوشی حتما نوشته شده است.

شارژر‌های اتومبیل

در میان بعضی افراد این تصور رایج است که استفاده از شارژر‌هایی که در ماشین تعبیه می‌شوند به گوشی‌ها آسیب می‌رسانند. اما باید به این نکته توجه داشت که این شارژر‌ها انواع مختلفی دارند و قیمت‌های آنها نیز با هم تفاوت دارد. این تفاوت ناشی از کارکرد این شارژرهاست. ولتاژ برق ماشین به صورت دائم در حال بالا و پایین شدن است. شارژر‌هایی با قیمت بالاتر دارای فیلتری یک سو کننده در خازن خود هستند که جلوی این نوسانات برق را می‌گیرد و مانع از آسیب دیدن گوشی می شوند اما شارژر‌های ارزان‌قیمت به طور کلی فاقد این فیلتر هستند و به همین دلیل هم ارزان‌ترند.

نکات ایمنی

برای استفاده بهینه از گوشی موبایل و شارژر خود این نکات را به خاطر داشته باشید:

- همواره از نمایندگی‌های مجاز خرید کنید تا هم از درجه یک بودن باتری خود مطمئن باشید و هم توصیه‌های درستی درباره نحوه استفاده از گوشی خود دریافت نمایید.

- دقت کنید قبل از شارژ مجدد گوشی خود، باتری به طور کامل خالی شده باشد. زمانی که علامت هشدار خالی بودن باتری را شنیدید، زمان مناسبی برای شارژ مجدد است.

- زمانی که شارژ گوشی به پایان رسید حتما آن را از شارژر قطع کنید تا عمر باتری شما کم نشود چرا که متصل ماندن به شارژر پس از زمان لازم باعث خورده شدن باتری شما خواهد شد. این یکی از مشکلات رایج کاربران در استفاده از تلفن همراه است.

- تا حد امکان سعی کنید در هنگام شارژ باتری هیچ مکالمه و یا تماس تلفنی نداشته باشید چون اگر خازن به طور همزمان شارژ و دشارژ شود طبیعتا آسیب می‌بیند و طول عمر باتری شما کم می شود.

- و در نهایت اینکه اگر باتری خود را برای شارژ به برق وصل کرده‌اید تا وقتی‌که باتری به طور کامل شارژ نشده است، اتصال آن را با برق قطع نکنید.


تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

Multiwindow تاچ ویز را به دیوایس اندرویدی خود بیاورید ! + lمقاله آموزشی

 
 

بسیاری از منتقدان حوزه تکنولوژی دلیل موفقیت سامسونگ را ، نرم افزار فوق العاده میدانند. تاچ ویز نام نسخه اندرویدی است که این کمپانی کره ای برای دیوایس های خود طراحی کرده است. تاچ ویز یکی از بی نقص ترین نسخه های اندروید است که تفاوت بسیار زیادی با نسخه خام اندروید داراست. اگر دارنده یکی از دیوایس های سامسونگ هستید ، به خوبی تفاوت تاچ ویز با اندروید را میدانید. Multiwindow از پر استقبال ترین قابلیت تاچ ویز سامسونگ است که نمیتوان آنرا به خوبی این نسخه ، در اندروید برند های دیگر یافت ! جایی که قابلیت "چند پنجره" ، به شما امکان میدهد علاوه بر سوییچ سریع بین اپلیکیشن ها ، صفحه نمایش خود نصف و همزمان از دو اپلیکیشن همزمان استفاده نمایید. این قابلیت بر روی تبلت های 10 اینج به خوبی استفاده خواهد شد. اما اگر شما سامسونگی نباشید چی....؟

 گروه XDA یکی از بزرگترین پشتیبانان اندروید است ! این پشتیبان بزرگ تا به امروز بسیاری از ناممکن ها را در اندروید ممکن کرده است، به طوری که پایه گذار رام های غیر رسمی اندروید این گروه بوده است. حال یکی از کاربران ارشد این گروه با هک کردن گلکسی نوت 3 خود ، توانسته MultiWindow را به طوری باز نویسی کند که بسیار راحت از این اپلیکیشن ها در اندروید خام استفاده کنید.

 

در ابتدا به سراغ SideBar میرویم. به این لینک مراجعه کنید ، اپلیکیشن MultiWindow Sidebar را دانلود و نصب بفرمایید. شما با نصب و فعالسازی این اپلیکیشن میتوانید با سرعت بالا بین اپلیکیشن هایی که انتخاب میکنید ، سوییچ کنید.

اما به افزودن قابلیت استفاده همزمان از دو اپلیکیشن میرسیم. متاسفانه برای ادامه باید دیوایس اندرویدی شما "روت" باشد (( پیشنهاد میشود )) . به این لینک بروید و اپلیکیشن Xposed Installer را دانلود و نصب بفرمایید. سپس نرم افزار را باز کرده و بر روی گزینه Framework (قسمت قرمز رنگ) کلیک کنید و تا اتمام دانلود منتظر بمانید.

سپس به این لینک مراجعه و اپلیکیشن XHaloFloatingWindow را دانلود و نصب کنید. حال کافیست به اپلیکیشن MultiWindowSidebar بروید ، گزینه Drag Launch Mode کلیک و XHaloFloatingWindow را انتخاب کنید. حال دوباره گزینه Tap Launch Mode را بزنید و XHaloFloatingWindow - Center را تیک و از اپلیکیشن لذت ببرید.

 


تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

آنتی ویروس Kaspersky Internet Security for Android 2015

 

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی برای اندروید

هرگاه صحبت ویروس‌ها، حملات اینترنتی، سرقت هویت و تبهکارانی می‌شود که قصد سرقت اطلاعات کارت اعتباری یا بانکی را دارند، اسمارت‌فون (تلفن هوشمند) و تبلت شما نیز به همان اندازه رایانه‌تان آسیب‌پذیر می‌نماید. به علاوه، وسایل همراه جمع و جور امروزی بسیار مستعد گم شدن هستند و هدف آسانی برای سارقان محسوب می‌شوند. درنتیجه احتمال افتادن اطلاعات حساس به دست افراد ناباب نیز بیشتر می‌شود. 
محصول Kaspersky Internet Security for Android حاصل جدیدترین تکنولوژی‌های امنیتی موبایل آزمایشگاه کسپرسکی (شامل حفاظت کامل ضدسرقت و آنتی ویروس اندرویدی) می‌باشد. کار با آن بسیار ساده است و شامل یک راه‌حل است که برای محافظت از هم تبلت‌ها و هم هوشمندی‌های اندرویدی در برابر تهدیدهای امنیتی ، با حداقل تاثیر بر کارایی دستگاه، بهینه شده است. 
این محصول به طرق زیر داده‌ها و هویت شما را امن نگاه می‌دارد: 

  • محافظت ضد بدافزاری – مشتمل بر آخرین فناوری‌های ضدویروس اندرویدی کسپرسکی
  • محافظت وبی- علیه حملات وب محور و وب‌سایت‌های فیشینگ
  • محافظت ضدسرقت- با امکان دسترسی راه دور به قابلیت‌های امنیتی ویژه در دستگاه مفقوده
  • حفاظت از حریم خصوصی- برای کنترل آنچه دیگران می‌توانند در گوشی شما ببینند یا دسترسی داشته باشند.
  • فیلتر تماس و پیامک- اسمارت‌فون فقط تماس‌هایی را که شما بخواهید، دریافت خواهد کرد.

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید. 

Download


تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

انتقال فایل گیگابایتی با SHAREit

 
فایل های چند گیگابایتی خود را در عرض چند ثانیه به تلفن همراه یا کامپیوتر خود انتقال دهید.
ما بیشتر با تلفن همراه خود سرگرم هستیم و فایل های که جذاب هستند از طریق های مختلف برای هم ارسال می کنیم بعضی از فایل ها به دلیل حجم زیاد و نبود وقت از دریافت آن صرف نظر می کنیم.SHAREit این نرم افزار ادعا می کند که می تواند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید.

yjc.ir

راهنمای استفاده از نرم افزار:در یک گوشی یا کامپیوتر گزینه Send و در دیگری گزینه Receive را زده و از سرعت بالای انتقال دیتا لذت ببرید.

yjc.ir
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: android66
 • حجم: 4.78 مگابایت
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 

 


 

 • دانلود و مشخصات فایل 

 • رمز عبور: android66
 • حجم: 3.54 مگابایت
 • اجرا در: ویندوز7.ویندوز8.1.ویندوزxp
 • امتیاز: 

 


تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

جدول مندلیف را به گوشی هوشمند خود بیاورید + دانلود

 

شما با استفاده از نرم افزار گوشی خود را به یک جدول کامل و حرفه ای مندلیف تبدیل می کنید.
 این نرم افزار به گونه ای است که تمامی نمادها و همچنین نام کاشف آن مواد و مولکول ها را به شما نمایش میدهد. این برنامه یک ابزار پرکاربرد برای شیمی دان ها و مهندسین شیمی است که از ویژگی های زیادی بر خوردار است. ار ویژگی های این برنامه می توان به معرفی کاشفان عناصر همراه با عکس، نمایش کامل اطلاعات عناصر اشاره کرد.



 • دانلود و مشخصات فایل
 • حجم: 6.52 مگابایت
 • نسخه: 1.2.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • امتیاز: 

 


تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت گوشی + دانلود

 

اگر سرعت گوشی شما افت کرده، نرم افزار قدرتمند CCleaner می‌تواند با قابلیت‌هایی که دارد سرعت گوشی شما را تا حد زیادی افزایش دهد.
 بدون شک همه کاربران سیستم عامل ویندوز نام نرم افزار محبوب CCleaner را شنیده‌اند، نرم افزاری که با حذف فایل‌های بیهوده، سرعت ویندوز را چندین برابر می‌کند. نسخه‌هایی از این نرم افزار را در دریچه برای رایانه معرفی کرده‌ایم اما حال قصد داریم نسخه اندرویدی این نرم افزار را برای شما معرفی کنیم.


بعد از نصب نسخه اندرویدی CCleaner بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود، برنامه به بررسی وضعیت حافظه رم و فایل‌های موجود در آن می‌پردازد. سپس فایل‌های بیهوده و مخرب را شناسایی و آن‌ها را از  روی دستگاه شما پاک می‌کند که این کار باعث افزایش فضای ذخیره سازی، افزایش سرعت و کارایی دستگاه شما می‌شود. از قابلیت‌های کلیدی CCleaner می‌توان به حذف کش نرم افزارها، بازی‌ها و تاریخچه مرورگرها اشاره کرد.



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.32 مگابایت
 • نسخه: 1.02.19
 • اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر
 • امتیاز: 

تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

مرجع کامل داروها و بیماری ها + دانلود نرم افزار

 

برای این که از هر بیماری و دارو یک اطلاعات عمومی مناسب داشته باشید، برنامه ای را که برایتان آماده کرده ایم شما را با اطلاعات 720 قلم دارو و 200 بیماری آشنا می کند.
 همان گونه که می دانید هر بیماری علائم و شرایط خاص خود را دارد و دارو ها هم نسبت به بیماری ها تجویز می شوند، نرم افزار "مرجع دارو و بیماری" یکی از قدرتمندترین برنامه های ایرانی در زمینه دارو شناسی و تشخیص علائم بیماری ها است در حال حاضر در برنامه اطلاعات 720 قلم دارو و 200 بیماری گنجانده شده است، همچنین می توانید با جستجوی کلمه کلیدی و علائم مورد نظر در به اطلاعات مفیدی برسید. اطلاعات بیماری شامل:شرح بيماری، علايم‌ شايع‌، علل‌، عوامل تشديد كننده بيماری، پيشگيري‌، عواقب‌ مورد انتظار، عوارض‌ احتمالي‌، درمان‌، اصول‌ كلی، داروها، فعاليت در زمان ابتلا به اين بيماری، رژيم‌ غذايی و درچه شرايطي بايد به پزشک مراجعه کرد. همچنین اطلاعات دارویی شامل مواردی چون: موارد مصرف، مکانیسم، هشدار، عوارض، نکات، میزان مصرف و ... است. تو جه داشته باشید که برنامه فقط می تواند نقش اطلاع رسانی را داشته باشد و مسئولیت استفاده از آن به عهده خود کاربر است.
 
 
 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 2 مگابایت
 • نسخه: 2.3
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 

تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

قفل گوشی تان را با صدا زدن باز کنید + دانلود نرم افزار

 

برای باز کردن قفل گوشی یا تبلت اندرویدی نیاز به استفاده از رمز و الگو تعیین شده نیست، بلکه می توانید با ایجاد الگوی صوتی و صدا زدن کلمه مورد نظر قفل گوشی خود را باز کنید.
 بعد از ساخته شدن نرم افزارهایی برای باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت، این بار نوبت استفاده از نرم افزاری است که می تواند با تشخیص صدا و رمز تعیین شده توسط شما قفل گوشی یا تبلت اندرویدی شما را باز کند، ولی این نرم افزار Voice Unlocker برای شوخی ساخته نشده است و عملکرد آن در آزمایش های مختلفی به تایید رسیده است، از نرم افزار معرفی شده می توان برای افزایش لایه های امنیتی موجود در گوشی بهره برد، به صورتی که علاوه بر رمز عددی یا الگویی که تعیین کرده اید می توانید یک رمز صوتی هم تعیین کنید تا با گفتن رمز صوتی تعیین شده قفل باز شود تا به مرحله بعد هدایت شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم های پیشرفته و ایمن، قابلیت استفاده به عنوان قفل مکمل، پشتیبانی از اکثر گوشی های اندرویدی و ... اشاره کرد.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 

 • حجم: 2.2 مگابایت
 • نسخه: 2.0
 • اجرا در: 2.3
 • امتیاز: 

تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

انتقال فایل با سرعتی معادل 40 برابر بلوتوث + دانلود نرم افزار

 

دیگر برای انتقال فایل بین تلفن های همراه و سایر دستگاه ها نیازی به استفاده از بلوتوث نیست، زیرا می توانید با استفاده از شبکه بی سیم با 40 برابر سرعت بلوتوث فایل جا به جا کنید.
 اکثر ما برای انتقال و به اشتراک گذاری فایل ها میان سایر دستگاه ها مانند رایانه ها و تلفن های همراه دیگر از بلوتوث استفاده می کنیم، اما این بستر ارتباطی دارای سرعت بسیار پایینی است ولی در سال 2014 برنامه ای معرفی شده است که می تواند با استفاده از شبکه بی سیم سرعت انتقال فایل را تا 40 برابر بلوتوث افزایش دهد. البته برنامه می تواند فایل ها و اطلاعات مد نظر شما را با استفاده از فناوری پیشرفته nfc و qr ارسال کند و بین انواع بسترها ارتباط ایمن و پرسرعت برقرار کند. از ویژگی های نرم افزار SuperBeam WiFi Direct Share Pro می توان به مواری چون: امکان ارسال چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و پشتیبانی از فایل های سنگین، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.5 مگابایت
 • نسخه: 3.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • امتیاز: 

تاریخ ارسال پست: 17 مرداد 1393 ساعت: 9:32
می پسندم نمی پسندم

نگاهی به سیر تحول دسته کنسول های بازی از سال ۱۹۸۵ تا سال ۲۰۱۳ + عکس

Video-Game

نام آتاری از دنیای کنسول های بازی و بازیهای رایانه ای جداشدنی نیست. نولان بوشنل ( Nolan Boshnel ) خالق بازی مشهور پونگ و به وجود آورنده شرکت آتاری است که در سال ۱۹۷۵ رسما آغاز به کار کرد. در واقع استقبال بیش از حد از بازی پونگ ، بوشنل را به این فکر انداخت ...


تاریخ ارسال پست: جمعه 3 مرداد 1393 ساعت: 11:49
می پسندم نمی پسندم

معرفی ۱۵ مورد از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار

 

 

smartphones

تنوع در بازار تلفن های هوشمند ، گجت هایی که امروزه به همراه همیشگی ما تبدیل شده است کار را برای مشتریان بسیار سخت کرده و اولین سوال برای خرید یک اسمارت فون  ” کدام گوشی را انتخاب کنم ” است.در این مقاله به معرفی ۱۵ مورد از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار ...


تاریخ ارسال پست: جمعه 3 مرداد 1393 ساعت: 11:43
می پسندم نمی پسندم

جدیدترین اسحله های-اکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا

 
جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا
جدیدترین اسلحه ها
جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا
جدیدترین اسلحه ها
جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا

جدیدترین اسلحه ها - آکا
جدیدترین اسلحه ها


تاریخ ارسال پست: جمعه 3 مرداد 1393 ساعت: 11:38
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی اعتیادآور Hill Climb Racing v1.17.1 + پول بینهایت برای اندروید

دانلود بازی اعتیادآور Hill Climb Racing v1.17.1 + پول بینهایت برای اندروید

 یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد که مبتنی بر قوانین فیزیک ساخته شده است. شما در این بازی وظیفه دارید تا می توانید سکه جمع کنید و ماشین خود را از پستی و بلندی های راه عبور دهید به طوری که نه در سر بالایی های بمانید و نه با سرعت در سراشیب ها پایین بیایید که کنترل ماشین از دست برود. ۱۴ وسایل نقلیه مختلف با ارتقاء منحصر به فرد ( بسیاری از وسایل نقلیه مختلف : دوچرخه ، کامیون، جیپ، تانک و غیره ), ارتقای بخشهایی از قبیل موتور، تعلیق، لاستیک و ۴WD, صدای توربو واقعی هنگامی که موتور خود را ارتقا دهید ! ودارا بودن ۱۴ مرحله ی بسیار زیبا و چالش برانگیز برخی از ویژگیهای این بازی فوق العاده میباشند. درادامه شما میتوانید از لینک مستقیم این بازی مهیج ردانلود نمایید.لینک دانلود:dl.taksoft.biz/mobile/game/1393/4/Hill%20Climb%20Racing%20v1.17.1-MOD%28taksoft.biz%29.apk


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 2 مرداد 1393 ساعت: 20:37
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی موتورسواری Lane Splitter v4.0.4 + پول بینهایت برای اندروید

دانلود بازی موتورسواری Lane Splitter v4.0.4 + پول بینهایت برای اندروید

خدمت شما کاربران عزیزعرضه کنیم که بیش از ۱۲ میلیون کاربر در اندروید و ای او اس را به خود اختصاص داده است. بازی Lane Splitter  از بازی های برتر و پر طرفدار اندروید می باشد که با نصب ان بر روی گوشی و تبلت خود می توانید ساعت ها سرگرم شوید. در این بازی شما سوار بر موتور سیکلت خود در خیابان های شلوغ شهر به اجرای حرکات جالب و دیدنی می پردازید. شما باید بدون برخورد با ماشین ها و کامیون ها از کنار آنها عبور کنید و امتیاز کسب کنید. توجه داشته باشید که هر لحظه ممکن است ماشین ها چراغ راهنما زده و به یک سمت بروند. به مرور سرعت شمافزایش یافته و بازی سخت تر می شود. شما می توانید با لمس موتور تک چرخ زده و سرعت را بیافزایید. در ادامه شما خوهید توانست اشزهک شده  بازی اعتیادآور  دانلود نمایید.dl.taksoft.biz/mobile/game/1392/11/Lane%20Splitter%20v4.0.4-mod_taksoft.biz_.apk


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 2 مرداد 1393 ساعت: 20:32
می پسندم نمی پسندم

دانلود بازی استراتژیک و اعتیادآور Clash of Clans v6.186.3 برای اندروید

دانلود بازی استراتژیک و اعتیادآور Clash of Clans v6.186.3 برای اندروید

Clash of Clansبازی فوق العاده استراتژیکی که کاربران iOS آن را تجربه کرده اند. این بازی اعتیادآور با ساخت روستا ها و تعلیم نیروهای نظامی و جنگنده آغاز می شود و دشمنان و همسایگان برای کشور گشایی به شما حمله خواهند کرد و یک در گیری قبیله ای شروع می شود. هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید. رایگان بودن بازی, تبدیل روستای خود به یک قلعه شکست ناپذیر, نبرد با بازیکنان در سراسر جهان, پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی , امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان و … از ویژگیهای این بازی فوق العاده میباشد.dl.taksoft.biz/mobile/game/1393/4/Clash%20of%20Clans%20v6.186.3%28taksoft.biz%29.apk


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 12:57
می پسندم نمی پسندم

دانلود نسخه ی هک شده ی سابوی سارفز

دانلود نسخه ی هک شده ی سابوی سارفز

Subway Surfersیک بازی فوق العاده زیبا و مهیج است که اضطراب و هیجان را در آن به طور کامل احساس خواهید کرد! در این بازی شما هدایت چند بچه شیطون را بر عهده دارید که باید از دست پلیس فرار کنید. شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید. در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید. بازی Subway Surfers دارای گرافیکی HD است که آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های دو و هیجانی پیشنهاد می دهیم. امتیاز این بازی در گوگل مارکت ۴.۵ از ۵ میباشد. در این نسخه جک و دوستانش به کشور سائو پائولو سفر نموده اند .
dl.taksoft.biz/mobile/game/1393/3/Subway%20Surfers%20v1.25.0-Mod%28taksoft.biz%29.apk  لینک دانلود نسخه ی هک شده .جهت لایک بالای 10 پاریس هم آپلود خواهم کرد


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 12:32
می پسندم نمی پسندم